En valborg utan gäster..

Japp, en valborg utan gäster.
Det känns fel. Men aa, ibland händer det saker som man inte gillar.
Och det hände nu för mig! ^^ Dom gästerna vi skulle ha blev sjuka, så dom kunde komma.
Men men, vi ska iallafall gå till maj brasan.
Fast egentligen vill jag inte det, förlåt mina underbara vänner som kommer vara där som jag ska vara med isåfall!
Håller på med en ny design nu! :)
Så roligt va? Jag har fått en kommentar om att det är en av mina kompisar som tycker att mitt bloggnamn är krångligt?
Är det verkligen det? Om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag inte det! (;
Men visst, om du tycker det ska du ju tycka det! ^^
Men jag lägger inte ner bloggen och byter namn.
Puss!
Jag äger inte denna bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0