Fullt upp idag!

Hejsan , har haft helt fullt upp idag.
Jag har ju haft Studiedag idag, och pappa och jag har rivit ner ännu mer tapet. Så har bara en liten snutt kvar i mitt rum att riva ner!
Sen har vi ätit och lite så. Varit i stan osv..
Snart ska jag fortsätta läsa läsläxan.
Men åå, vill vara ledig hela veckan nu! ^^
Som tur var så var det så sjukt fint väder idag!
Skola imorgon då..., taggad? Nejjj!
Visst, det är ju roligt och va med alla fina vänner man har!
Men inte att sitta inne och göra matte.
Eller något annat ämne.
Men men, man lär sig ju lite! :D
Jag funderar hela tiden på att skaffa ny blogg.
Men jag vill stanna här men ändå inte...
Vad tycker ni?
Min statisk är inte bra, typ 6 läsare om dagen.
Och kommentarer kanske inte är så super bra, men det är okej!
Kanske 3 kommentarer varje dag då, men ändåå! ^^ xD
Tittar lite bloggar och lite så just nu.
Men jag ska gå nu och titta ännu mer bloggar.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ester

Du kanske ska byta namn på bloggen. Bloggnamnet är ganska komplicerat och jobbigt att komma ihåg. Ta ett lite nklare så kommer fler kunna komma ihåg namnet och det är då du kommer få flera unika besökare.

2012-04-27 @ 22:06:07
URL: http://picturefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0