Hemma från skolan!

Hejsan!
Är hemma från skolan nu! :D
Riktigt gutt! :) Slutade sent idag..
Ska snart bara slappa vid mobilen, lyssna på musik osv..
Friidrott idag! ^^ Om jag hade fått välja dag hade jag inte valt denna dagen.
För idag spöregnar det ute!
Som om det skulle vara skönt? Jag frös hela dagen i skolan idag! :(
Verkligen super kallt! Ska nog ha på mig en kofta på friidrotten!
Imorgon blir det inte så mycket uppdate tror jag, om jag inte bloggar från mobilen då! ;)
(Skulle jag ju kunna göra...!)
Idag har jag inte gjort så mycket. Skola, och varit ute i spö regnet... och snart friidrott.
Ååh, orkar faktist inte med friidrotten idag. Helt slut!
Man blir så himla trött när det är tråkigt väder ute.
Äter lite fruktsallad nu..
Men nu ska jag gå, slappa osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0