Kanske inte som förr...

Min uppdatering kanske inte blir som den varit igår och idag.
För imorgon ska jag ÄNTLIGEN till skolan! :)
Mår rätt bra nu! ^^
Eller aa! :)
Imorgon efter skolan ska jag vara med Tuva. :)
Väntar på att Thea ska komma hem till mig och lämna Engelska glosor.
Så sen blir det engelska plugg! ^^
Så då blir det inte så bra uppdatering på 30 minuter - 60 minuter kanske?
Jag vet inte riktigt... det märker vi!
Jag längtar verkligen till somaren. Vet redan lite grejer jag ska göra i sommar.
Men bara en grej. Och den kanske ni får veta lite längre fram...
Ska gå nu sötisar! :)
Kram!
Vet att ni redan fått se den, men alltid roligt med lite upprepning! ^^
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0