Klassfest!

Hejsan!
Igår bloggade jag aldrig, men det berodde på att det var klassfest. Och innan klassfesten så var jag & Tuva hos Natalie. Och sminkade oss!
Det var helt grymt! Vi hade jätte roligt! :D Vi var ute och "lekte" kurra gömma med dunk.
Och jag sprang med linne då, och såklart byxor.
Det var rätt kallt!
Så nu är jag bara lite förskyld.
Och juste, idag avslutas ju tävlingen!
Så passa på och anmäl dig!
Just nu tittar jag på lite kläder på KappAhl.se
Snart sommar ju! :')
Jag letar mest efter fina sommar linnen!
Men jag ska leta lite på H&M och Lindex med!
Så vi får se! :)
Ohh, nejj! Jag har hittat jätte fina sommar klänningar!
Efter frukosten, och efter jag fixat mig så ska jag avsluta tävlingen!
Så aa..., ni får skynda er om ni vill vara med!
Åååh, vad arg jag blir! Jag bloggar ALDRIG på Tildas och min blogg.
Men ska börja!
Men kommer såklart blogga ihjäl mig på denna bloggen med! :D
KRAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0