Smoothie


Fotograf : Julia
Gjorde en smoothie idag eftersom jag var hemma idag med! Den blev väl okej!
Receptet har jag fått från Jennifer Bodin.
Min smoothie blev väldigt tjock. Och det kanske den inte ska vara? Jag vet inte!
Men ni får leta efter Jennifer's recept på hennes blogg. För jag kom inte riktigt ihåg allt jag hade i ^^
Tittar lite på Tv, storebror och jag eller ja, jag försökte... vi tittade på Titanic. Fast det var inte den riktiga.
Fast jag satt mest vid datorn. Så det var väl inte jag som såg den! ^^
Tittar lite bloggar, tipsar om tävlingen, är inte på bloggtrafik! Inte så mycket..
Funderar på att göra en ny stilmall?
För den jag har nu är trång och så!
Men vi får se! ^^
Kraaam! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0