Tävlar / Lite annat

Hej!
Jag tävlar på en blogg. Om ni också vill vara med och tävla tryck häääär då!
Det är fototävling!
Har typ knappt gjort någonting i engelskan. Men jag fattar inte riktigt hur man får in det i huvudet. Alltså det fastnar inte i mitt huvud... Det är det... annars hade jag övat hela tiden!
Måste öva, när pappa och jag och brorsan sitter och äter ska jag be pappa förhöra mig.
(Mamma är någonstans, och andra storebror också någonstans.)
Nu måste jag sätta igång med engelskan annars kommer jag få dåligt betyg i engelska och det vill jag inte.
Lyssnar på lite musik och så... inget annat speciellt. Bloggar och lite mer, ska snart äta..
Kanske inte den godaste maten jag ska äta.. ^^ Men det får funka ^^
Ska jag visa er den bilden jag är med och tävlar med på hennes blogg?
Och juste jag TROR att den avslutas 00.00 i kväll ( i natt ) Alltså hon gör typ ett Tidsinställt inlägg.
Nu fick ni lite infomartion och lite så. Så passa på nu! Skynda dig innan tävlingen avslutas!
Visar den bilden jag är med och tävlar med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0