Välkommen + Infortmation!

Hej & Välkommen till min nya blogg!
Jag har haft massvis med andra bloggar innan.
Och mitt bloggrekord är 24.
Men vill jätte gärna ha mer!
Jag heter Julia och är 11 år och gillar familjen,kompisar och blogga och titta bloggar såklart!
Jag har också en blogg jag driver med Ester.
Den heter http://blacknails.blogg.se
Denna bloggen kommer handla om mitt liv.
Och det kommer bli rätt många bilder i inläggen med. Jag fotar med min vanliga digital kamera Samsung ST30 digital kamera.
Jag bloggar mer senare, och gör en ny design!
Ha en fortsatt bra dag! :)
//Julia


(Meningen att bilden inte skulle vara så stor, för jag ser ut som en mupp där) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0