Bakning ♥

Hello!

Här är jag igen med ett nytt inlägg på g ;) Glömde nämna att jag bakade idag för jag hade så enormt tråkigt har jag haft i stort sett hela dagen förutom när jag varit med grannen och badat osv. Haha, det var faktist lite roligt, vi badade i ca 1 - 2 timmar. Vilket är rätt länge? ;) 
Bakade iallafall chokladmuffins med lite glasyr och strössel. 
Tog också några bilder som jag hade tänkt att ni skulle få se nu.
Redigerade blev dom inte nu, för picmonkey dampar just nu.
Vet att inte kakon står där..
 
Haha var bara tvungen..
 
Den sista bilden var bara lite failad :)
Men nu ska jag mysa mig ner med familjen och äta en av dom muffinsarna jag gjorde och sen till kvällsmat tar jag mig en macka. Kram på er.
 
 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja absolut :D

JAg har mest jobbat i sommar faktiskt. Vi var i finland i två veckor, annars bara jobb :P du då?

2012-08-16 @ 21:28:57
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0