Bloggar väldigt sent ♥

Förlåt fall jag ibland "råkar" glömma bort bloggen ett tag på morgonen! Super ledsen. Men jag vaknade ca 10.15 idag, och mamma hade gjort god frukost till mig och så satte vi oss i uterummet och åt frukosten. Sen gjorde jag mig i ordning och sen satte jag mig vid dator och facebookade lite och lite så. Sen kom Leo (min granne) och frågade fall vi skulle gunga hemma hos mig, och då gjorde vi det i ca 5 minuter. Sen frågade han fall jag ville bada i deras pool, och då gjorde vi det. Och det var 24 grader i deras pool, det låter väldigt varmt men det var ganska kallt! Men jag badade såklart iallafall :) Och det var super skönt! Så "lekte" jag lite med alla mina söta grannar. Love, Leo & Leia. Sen gick jag hem och skulle äta, då åt vi något gott :) Kommer faktist inte ihåg vad det heter. Heheh... Juste innan jag åt skulle jag bara titta fall jag fått några kommentarer. Och gissa?
 
Tack så jätte mycket :D Och sen så loggade jag in igen på blogg.se efter maten så hade jag fått 1 kommentar till! Och jag älskar det! Det är super roligt att ni vågar ta er fram och slänga in en 
 
Bjussar på denna bilden
 
Nu hade jag tänkt gå ut i solen lite ;) 
Hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0