Bloggen blir sämre & sämre för varje dag.

Känner att bloggen bara blir sämre, statisken sjunker. Fattar inte med mig själv. Har inget bloggförtroende längre :(
Ja jag är ledsen för det. Men jag har bestämt nu att jag kommer tillbaks när skolan har börjat då har jag mycket bättre bloggtider osv... Då kommer ni väl hänga med mig? ;) Jag hoppas att jag kommer blogga mer då och forever. Skolan börjar ju om 1 vecka så ni behöver inte oroa er, 1 vecka :) Stå ut nu :D
Jag kommer snart tillbaks era goa cupcakes. Nej men. xd
Men jag bloggar som sagt när skolan börjar. Då kommer jag också göra ny design och allting allt är fräsht när ni kommer tillbaks!
Puss på er sålänge :* ♥
 
(fin man är..)

Kommentarer
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

SVAR: Aw, vad söt du är! Tack så jättemycket :D Jag redigerar mina bilder i photoshop, så det är absolut inget hemligt :) hihi

2012-08-13 @ 21:51:57
URL: http://motdromhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0