Dålig bloggning men mer design!

Förlåt mig :( Har inte bloggat på en dag, men jag har suttit med designen idag typ ca 5 timmar om man räknar ihop hela tiden. Och det har varit sjukt jobbigt! Men jag hoppas ni förstår att jag inte kan blogga varje dag. Men det ska jag ju egentligen göra. Men nu känner jag mig att jag har en fin design, och ett bra blogghumör! :)
Så nu sätter vi igång :D Nu kör vi hjärnet och bloggar varje timme, (ska försöka...) men det är bara om jag har bra statisk, annars blir det ju inte roligt att skriva inlägg i onödan. Men jag ska försöka blogga så ofta jag kan! Jag lovar.   Jag ska kämpa med att samla pengar inför en systemkamera + att min storebror också vill ha ett stativ och göra outfitar och så med hans lilla kamera. Han har INTE en systemkamera, en hans kamera är väldigt bra kan jag säga. Och ja, jag kan väl kanske låna den någon gång ibland eftersom jag inte har en egen själv. Har ju tappat bort min. :( 

Iallafall, idag har jag mest suttit vid datorn med designen och lite så. Och sen har jag vart på Ikea, och tittat på tyg till min skrivbordsstol. Och det blev ett beslut, gröna ränder och vit bakgrund. Och det blev super fint! Vi har ju lämnat mitt skrivbord och min skrivbordsstol på lackering och lite så. Och vi hade fått beslut att det kommer vara klart imorgon. Så jag tror att vi kanske ska hämta det imorgon. Och det kommer bli så mycket finare än det jag har nu. 
Pappa har lagt upp mitt gamla skrivbord på blocket för 350 :- för att det är så fult och fläckigt. Och då ska jag få 50 lappen :D Haha, super glad. Men dom pengarna ska jag ju försöka samla till en systemkamera, men behöver lite mer cash fall jag ska köpa en systemkamera. Så ni får räkna med att efter jul kommer jag köpa systemkamaeran eller på julafton jag vet inte :S 
Men nu har ni fått lite uppdatering, så vi hörs senare eller imorgon. 
Puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0