Ester

Helloj!
Vart på stan med mina storebröder ca 1 - 2 timmar idag, sen kom Ester till mig. Och vi badade, installerade om hela våra mobiler. Alltså, vi återställde allting! Alla kontakter, alla bilder allting! :D Jag har däremot laddat upp alla mobil bilder innan jag & Ester fixade det, så har dom kvar! Haha.., så vi älskar våra mobiler, dom är så grymt snabba nu. Det tog typ 10 minuter för dom att ladda klart internet, nu tar det 5 sekunder? Haha :D 
Ester har en liten annan modell på Sony Ericsson än vad jag har. Hon har en Xperia x10 mini pro typ? Och jag har en Xperia x8 ;) Men Esters är bäst, älskar hennes tangentbord ^^ Sen måste jag bara visa en ur gullig bild på Ester. Fy vad söt hon är. Hon tog den bilden i smyg en gång i vintras med min mobil ( när Ester inte hade sin mobil..)
Titta nu :
 
Aww :love: 
En bild på mig som jag gillar...
 
Oups.. haha :P
 
Oj, den var lite cp. Tog den idag och skickade till Ester på sms.
 
Glad chey typ? :D Haha idag med..
 
En bild på mig från imorse.
 
Haha failad!
 
Mycket gammal bild på mig.
 
Midsommar ^^
 
Ester idag, men dunk av Justin Bieber i hörlurarna :D Bara dunka på Ester ;)
 
Fick present av Ester från när hon varit i Danmark & Smögen ;)
 
En plast blomma ^^
 
Tittut..
 
Bild från Cypern :)
 
Dunkar Justin :D
 
Elin & Jag.
 
Ajj ajj kapten!
 
Teas fake glasögon :D
 
Morgonen innan jag åkte till Cypern = Glad chey!
 
Sådana Cupcakes gjorde min storebror i typ våras, gissa om dom var goda? Jaaa :D
 
Min storebror har också gjort den cupcakesen, den ser god ut, men den är äcklig..
 
Storebror och jag påväg till flygplatsen med familjen! 
Haha fjortisar ;)
 
Originalet :

Haha :P
Har en annan storebror med, som sitter brevid mig på andra sidan ;)
 
Haha, glad eller?
 
Cypern bild ^^
 
En as söt kanin :)
 
Oj, det blev rätt mycket bilder i detta inlägget. Men där fick ni :D
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättefina bilder :D och grymt när man kan rensa mobilen så den går lite snabbare :D

2012-08-18 @ 09:47:39
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0