Godmorgon

Första gången man kan säga godmorgon till er? Har under hela sommarlovet vaknat typ kl 11.00 - 11.30 och typ så.. Och nu idag vaknade jag egentligen 07.00 men somnade om. Så jag vaknade 08.00 ;) Men iallafall, igår på kvällen så hade jag precis tänkt släcka mina ögon och bara sova...tills min storebror säger till pappa att döda en äcklig spindel som var på hans rum. Och jag bara as garvade hela tiden :P Bara för att reta Robin lite ;) Nivet, syskonkärlek! Haha men sen så skulle pappa hämta en tidning och slå ihjäl den med. Och sen när vi kom tillbaks så var den borta. Så Robin vågade inte sova i sitt rum, så sa jag bara : Välkommen in till mitt partay rum :D Han bara : Aah... Så sa han : Julia, kan inte du också sova i ditt rum? (Jag sov hos mamma och pappa den natten bara för att mitt rum ser helt lustigt ut, alltså det alltid stökigt :P och jag är allergisk mot damm och så.) Men iallafall, då sa jag.., hm..låt mig tänka.. okej då! Så då sov vi i mitt rum tillsammans och somnade ca 00.45 ;) Haha det var grymt mysigt :)
Men ja, nu ska jag gå.. Och detta är ett tidsinställt inlägg nu. För att idag ska jag vara med Tilda. Och det kommer bli grymt kul. Saknat henne som bara den!
Men puss på er.
 
(Kyrkogård..)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Alltså jag vet inte. Ibland blir det många inlägg. Ibland blir det färre :P

Och anlednignen till varför jag har så många läsare är nog bland annat att jag skriver många inlägg. Lite olika inlägg som kan intressera olika. Och sedan att jag kommenterar mycket :) det är nog de anledningarna tror jag :O

2012-08-20 @ 19:49:25
URL: http://angelica.blogg.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Alltså jag vet inte. Ibland blir det många inlägg. Ibland blir det färre :P

Och anlednignen till varför jag har så många läsare är nog bland annat att jag skriver många inlägg. Lite olika inlägg som kan intressera olika. Och sedan att jag kommenterar mycket :) det är nog de anledningarna tror jag :O

Svar: Okej :D
Julia Lindblom

2012-08-20 @ 19:49:25
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0