Hur dum är jag?

Säger att jag hela tiden ska blogga så jävla ofta? Men nehe, det blir 1 gång var tredje dag. Ååh, jag blir så arg på mig själv. Men hoppas det inte gör något för er, eller klart det gör. Men jag gör det bästa, och nu på sommarlovet sitter det ju också fint och blogga..? Nej, men jag gör det bästa iallafall! Eller nu ska jag ärligt försöka. Jag måste skärpa mig, tittar på massor av andra bloggar och dom bloggar hela tiden. Förutom jag? :(
Och förlåt, men fotade inte så mycket picknicken igår :( Men det var mest Ester som fotade med sin systemis. Då var ju jag & Tilda modeller. Haha men det var iallafall super mysigt och kul. Sen har jag varit hos farmor och farfar idag. Och då var jag och farmor på resturang. ( Farfar var trött och hade ont i sin rygg så han hade kanske inte så stor lust att följa med då. ) Men då blev det snitzhel och pommes och citron, och jag älskar det :) Det var super gott, åt mer än farmor :D
Sitter och svarar på lite kommentarer och snart måste jag gå och lägga mig är riktigt trött. Åkte ju till farmor och farfar kl 09.00 idag? Sjukt trött nu alltså...
Juste, shoppade också lite med farmor och detta blev resutltatet :
 
Väldigt nöjd! Jag har alltid velat ha en så kallad " Pippi - Tröja " :)
In my life :D
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack så mycket!!

Ha en fortsatt bra kväll.x

Svar: Tack så jätte mycket fina du! Ha en bra kväll du med!
Julia Lindblom

2012-08-10 @ 23:47:41
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tusen tack fina du :D

Svar: Fina du!
Julia Lindblom

2012-08-11 @ 16:34:21
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0