Lång & skön dusch

Tänkte berätta lite om vad vi gjorde i Borgholm. Först åkte vi till Borgholm (vilket ni fattade?) och sen tog vi oss varsin glass, jag tog en Dumle Snacks och pappa med, och mamma tog en Snickers glass. Sen så gick vi in i några butiker och tittade lite. Fast det var verkligen inget jag ville ha på så sätt. Och sen så gick vi in på PizzaPlaneten och beställte en pizza typ till mamma & pappa, och till mig en gyros rulle. Och idag var jag så hungrig så jag åt nästan upp en hel! Heheh, sen så fikade vi med lite citron bubbelvatten och lite kex. Sen så lyssnade vi lite på musiken. Men man kan ju inte säga att vi hörde speciellt mycket ;) Så vi hann tyvärr inte höra Melissa Horn, vi hörde bara den första som sjöng. Och jag kommer inte ihåg vad han hette ;) Sen så åkte vi hem och nu så sitter jag och gör detta inlägget. Och hade tänkt uppfriska mig lite med en lång och skön dusch nu. Ska också ta ut mina flätor imorgon tror jag. Och då kommer mitt hår se ut som en smörbunke, jag vet ;) Så nu säger jag mitt sista ord, hejdå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0