Nu gäller det...

Nu menar jag allvar, jag bloggar aldrig. Det är så störigt, jag säger ju också hela tiden att jag ska blogga hela tiden.  Men jag måste denna gången mena allvar. Denna är den sista gången jag säger såhär att jag ska blogga nu. Jag har tänkt efter lite och tittat på andra bloggar och insett att man inte måste blogga hela tiden varje timme som jag trott väldigt länge. Men nu säger jag det sista gången, Nu kämpar vi, jag älskar er bloggläsare som tittar bloggen och kommenterar. Ni fattar inte hur mycket jag älskar er! 
Sen har jag kommit på en annan sak att jag kan faktist göra lite tidsinställda inlägg när jag har något och göra om dagarna, så får ni lite uppdatering. Nu sätter vi igång med allt postivtiv i bloggen och bara kööööör! 
Ni hjälper väl till lite va? ;) Aja ska fixa lite smått med bloggen, kommer blogga ett inlägg till innan jag går och lägger mig tror jag. 
Puss på er.
 
Bjuder på en bild från förra året på Kos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0