Övernattning med Tuva ^^ :D

Hello mina underbara bloggläsare!
Tänker nog starta en tävling ikväll hade jag tänkt att göra. Förlåt för den dåliga bloggningen men jag har haft fullt upp. Jag var på stan med Tuva igår och tittade på Sean Banan kl 12.00 på dagen sen gick vi runt lite på stan och tittade lite i massa affärer. Och det blev lite shopping, inte så jätte mycket. Tuva och jag köpte likadana nattlinnen! Sen köpte jag inget mer inte Tuva heller, eller jo godis då men aja.  Sen åt vi lunch med hennes familj på Thai Silk! Usch vad det var gott alltså! :love: Jag dör snart, vill äta där om och om igen. Det var verkligen super gott! Åt fritterad kyckling med ris ^^ Det måste ni alltså pröva. 
Sen gick vi runt på stan ännu mer efter det och träffade några klasskompisar på stan som vi inte var berädda på. Vi träffade två killar så det kanske inte var precis något att prata om, så vi gick bara förbi dom. Haha ^^ 
Sen är vi satt i bilen påväg hem så frågade Tuva fall vi kunde sova över, och då frågade jag mamma och det var helt okej. Så då packade vi lite och sen stack vi hem till Tuva och tittade på film och åt godis och hade det allmänt mysigt! 
Så det var min dag igår. Kan också visa nattlinnet sen lite senare, om ni vill!
Har tyvärr inte så jätte mycket bilder att bjuda på just nu. Men ska nog ta och fota lite senare idag ;)
Men kan visa en bild iallafall, hoppas ni nöjer er med det sålänge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0