Piggelin

Tjena :)
Gjorde ett inlägg ca 15-16.00 men då hade visst inte mitt inlägg publicerats. Så nu skriver jag det där inlägget typ :P Det blev inget att vara med Tuva idag. Men hoppas på imorgon eller någon annan dag ;) Men iallafall, imorgon är det fredag. Och det betyder nya tag och en ny dag! Riktigt gutt med lite helg igen :D Haha, min storebror och tre av hans tjej kompisar dom tältar nämnligen väldigt nära mitt hus. Vi har liksom en äng där mellan macken och mitt hus, och på den ägen tältar dom på. Och pappa och jag pratade om att göra massa läskiga ljud och så ska vi ta på oss halloween ( ohh, nej glömt hur det stavas :O) maskar på oss. (Min storebror är jätte rädd för sånt och även hans kompisar också) ;) Så detta kommer bli mycket spännande! 
Pappa och jag ska typ prata som fullgubbar eller något sånt. Hahah, längtar redan efter deras små småäckliga läskiga ansikten :D 
Juste, tog också ut mina flätor jag har haft sen Cypern i håret. Men jag har fem stycken kvar av flätorna som jag kanske tar ut när skolan börjar eller något sånt ;) 
Såhär såg jag ut först :
 
 
 
 
NU :
 
 
Super nöjd blev jag. Men fick lite idén av Tuva :)
 
Nu blir det scary movie :D (Robin och hans kompisar :D)
Bloggar mer imorgon!
Puss.

Kommentarer
Postat av: DELLZAN ♥-

Använder mig av två kameror, en canon eos 400D och när jag beger mig utåt så är den rätt klumpig och stor för att ha med vissa tillfällen då använder jag mig av en samsung, touch kamera med kamera på framsidan också ;)

Svar: Jaha okej.
Julia Lindblom

2012-08-03 @ 00:36:10
URL: http://dellzan.blogg.se
Postat av: Tuvis

Lite, jag hade det sådär på midsommarafton och skickade en bild till dig på min mobilen XD

Svar: Aa!
Julia Lindblom

2012-08-03 @ 11:28:54
URL: http://tuvaday.blogg.se
Postat av: ♥ Emilia Liljedahl ♥

Sv: Jag använder kameran Canon EOS 550D. Den är superbra! ♥

Svar: Okej, hur mycket kostar den på ett ungefär? ♥
Julia Lindblom

2012-08-03 @ 21:20:36
URL: http://www.eemilias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0