Tack för alla fina kommentarer!

Sorry!
Förlåt för att jag har bloggat super dåligt. Men jag måste ta och lugna ner mig lite nu. Måste tänka lite på mig själv ibland också. Måste tänka på vad jag gör och säger ibland. Men nu ska det ta och ändras, nu ska det bloggas ofta här. Hade tänkt gå in i duschen nu, en kall lång dusch. Och tack för alla kommentarer jag fått medans jag tagit en liten bloggpaus. 
Blir verkligen super glad när man inte vart inne på blogg.se på ett tag och så ser jag er kommenterat! :D Gud så glad jag blir då. 
 
Vad vill ni att jag ska förbättra mig på? 
t.ex.
Dagens outfit
Lägga upp mer bilder på dig själv
Lägga upp mer bilder över huvud taget
Redigera mer bilder
 
Eller något annat ni bara kommer upp i huvudet som inte finns på bloggen.
Ni bestämmer :) Så ska jag försöka förbättra mig på det.
puss!
vet att ni sett den bilden innan...förlåt mig :(
Men hoppas det var okej för denna gången :)
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar/ visst kan jag göra det! hoppas du får en toppenkväll!:D

Svar: Sv: Tack :)
Julia Lindblom

2012-08-08 @ 19:14:50
URL: http://creameme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0