Tilda ^^ ♥

HAHA, såg att Tilda hade skrivit ett inlägg :P Haha, tack Tilda, du hjälpte mig lite med uppdateringen ♥
Som sagt, love you ♥ :) 
Men iallafall, Tilda och jag var nyss på macken och köpte lite godis igen. Denna gången hade hon inte pengar med sig eftersom hon hade glömt det. Men det gör inget för jag hade redan 5 kr ;) Haha :D
Men iallafall snart ska vi bada som vi gör varje dag vi är ;) Det spelar ingen roll vilket väder det är!
Haha, Tilda försökte göra en fläta i mitt hår, men hon orkade inte mer ^^ :)
Puss.
 
Vet att ni har sett den bilden innan men jag orkar inte redigera mer just nu. Men kanske senare när jag är ensam för det tar sin tid och redigera bilder ^^

Kommentarer
Postat av: Eve

Sv:Tack så mycket! Vi kan gärna följa dig i dina inlägg om du är villig och följa tillbaka :D

Svar: <3
Julia Lindblom

2012-08-09 @ 00:18:35
URL: http://riieve.blogg.se
Postat av: Eve

Sv:Allt är bara bra , hur är det själv?

Svar: Bra!
Julia Lindblom

2012-08-09 @ 00:19:41
URL: http://riieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0