Dip Dye Naglar :D

"Försökte" nyss göra dip dye naglar! Men det gick inte så jätte bra om jag ska säga så. Haha :P
Det blev super failat! Men iallafall, kom på nyss att jag bytte design igen. Den jag gjorde i morse..., 1. Den var super ful om man verkligen tänker efter och tittar på den, 2. Stilmallen blev helt cp. 
Men nu har jag bytt till den gamla igen. Och det känns riktigt bra! Nu hade jag tänkt bära mig till uterummet och sätta mig och titta på film med familjen och äta popcorn. Gjorde nämnligen det för typ 1 timme sen, men då har jag bara spelat det så kallade spelet moviestarplanet. Blev nyss vip. Men nu pratar vi inte mer om det. 
Men ska nog lägga mig rätt tidigt ikväll. Eller tidigt och tidigt vet jag inte. Kan bli ca 00.00? Då la jag mig igår.
Men nu måste jag ta och ändra på sov tiderna :) För snart börjar skolan :D 
Längtar faktist om jag ska vara ärlig. Saknar alla mina kompisar så sjukt mycket, jag har liksom nästan "glömt" hur dom ser ut och hur dom är i personligheten. Haha, men det får jag snart veta om drygt 22 dagar tror jag? 
Okej nu ska jag gå!
puss.
orkar inte redigera denna bilden, klockan är ju rätt sent just nu.
 
Bjuder på den bilden innan vi åkte till Göteborg ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0