Dopp I Poolen Gör Allt!

Ett dopp i poolen kan faktist göra väldigt mycket, när man har huvudvärk som jag lite hade ^^ Men den gick faktist över när jag badade :) Så när jag kom hem från Tea så slängde jag mig i poolen :P Och det var super skönt. Så nu sitter jag i pyjamas och ska snart äta kebab. Hemma gjord kebab ^^ Det ska bli riktigt gott en sån här härlig dag! Men nu går vi över till det Tea & jag gjort :D Först när jag kom så körde vi femman, och jag tror jag skrev typ Rita, gå ut, äta glass eller godis (hehe..xd) göra en danstidning, bada. Och det Tea skrev kommer jag inte ihåg. Men det blev iallafall att vi gjorde en danstidning. Och det gick faktist super bra! Vi klippte ut massa modeller i massa modetidningar, och lite mat och hår & vilken klädstil man kan ha på en danstävling och en vanlig "träning dans". 
Men nu ska jag ta och bära mig till bordet och äta god mat :)
puss.
(ful bild på mig)... 
Redigerad i Picmonkey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0