Fick inte med mig något hem idag

Nehe, fick inte med något hem idag!
Men jag hittade en ur läcker Justin Bieber tröja på H&M som kostade 129 :- 
Och en super fin klänning som Tilda även har ;* Den kostade 79,50 :- tror jag det var ;)
Och så hittade jag ett super fint bas plagg som var ur läckert, på MQ
Och en urläcker ring från Gina Tricot, den måste jag bara köpa! 
Kan visa bilder ;
 
Justin Bieber tröjan (den fanns inte på hemsidan, så tog på ett ungefär) :
 
Fina Klänningen :
 
Den ser inte ut så, denna klänningen fanns inte heller på deras hemsida :( 
 
MQ 

Nähä, hittar den inte.
 
Ring från Gina tricot.
Alltså "omg", den fanns inte heller på deras hemsida. Men ska förmodligen köpa den, så jag visar er någon dag när jag fått den.
 
Pussarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0