Fixat och klart! :D

NU äntligen! Så slängde jag bara ihop en design! :) Men jag har bestämmt mig för att vakna hyffsat tidigt imorgon typ kl 08.00 kanske? 
Och göra en riktigt nice design i något annat program känner jag :)
 
Tänkte berätta lite om min dag idag.
Idag har jag mest chillat med bästa kompisen Tea. Vi har väl mest haft lite tjej tid tillsammans. Vi har gått och köpt lite godis hehe... Sen har var vi till 21.30 och så sminkade vi oss, åt godis, hade gurkor på ögonen & badat alltså har vi haft allmänt roligt ;)
Imorgon ska hon kanske komma till mig eller så ska vi vara hemma hos henne. Men kanske bloggar från mobilen då :D
Nu ska jag lägga mig under mitt täcke och bara sova så gott så! :P
 
Pussokram!
 
 
Känner ni igen denna lilla skiten? BALDER :P

Kommentarer
Postat av: Malva

- Tack så sjukt mycket! :D Det där gjorde precis min dag, så söt du är! :) Taaack! <3


Du får gärna vara med i min tävling och tävla om ett skal! :D

Svar: <3
Julia Lindblom

2012-07-29 @ 23:39:17
URL: http://mkdn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0