Fotografering

Hittade tyvärr inte min kamera, den är borta ;(
Men jag behöver ändå inte den :P
Men det blev inget plocka jordgubbar, för precis när vi var påväg så börjar det spö regna! Sånt blir man ju så himla trött på!
 
Men jag har ju familjens kamera med, fast det är typ bara jag och pappa som fotar med den men ändå! ;)
 
Bilderna sen idag ;
 
Den bilden blev så grymt dålig, kvalitén alltså :O
Men jag satt i bilen då så det kan ju varit därför? :)
 
Men nu ska jag ta nya bilder, och sen göra en ny design!
 
Pussarna! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Ska åka till bl.a Hudiksvall osv. Blir lite olika
ställen, men ska iallafall hålla till där nere :D<3

Svar: Jaha okej!
Julia Lindblom

2012-07-17 @ 15:28:03
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0