Glad Chey!

Tack så jätte mycket!
Såg att det var 3 kommentarer som hade kommenterat. Och jag blir super glad, ni får gärna kommentera vad ni gjort om dagen, vad ni gjort under sommarlovet hitills, sen om ni har tävling på er blogg så får ni super gärna länka den i kommentaren så är jag möjligtvis alltid med!
 
Blir super glad! Idag var det tänkt att jag ska vara med Tilda...
Fast ja, nu ska jag nog dra. Juste, förlåt för att jag inte bloggade NÅGONTING igår. Men är så fast vid moviestarplanet. Men vill inte sluta blogga här. Om jag inte bloggar 1 inlägg på en dag så betyder det verkligen inte att jag ska sluta. Och jag blir super glad att ni hittat mig på bloggriket!
 
Tack så jätte mycket som sagt! :D
 
Pussarna!
 
 
Ser ni vad rolig denna är? Hittade den på bloggriket, dom säljer även grejer där tror jag?
Aja, kan kanske leta upp priset på den sen om ni skulle vilja ha den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0