Godmorgon :)

Godmorgon på er! 
Idag ska jag åka en timme bort här i från. Hehe, jag vet att man inte fattar riktigt den meningen ♥
Men iallafall, jag satt och åt frukost och så kommer grannen igen och frågar fall vi ska bada i min pool!
Och ja, det gjorde vi då :)
Men det var iskallt :D Det ska bli super skönt och komma iväg idag! 
Jag kommer självklart ta med mig kameran! Jag tror vi ska bl.a. shoppa, äta glass osv.. ♥
Det kommer iallafall bli super kul, och jag kommer hem sent på kvällen typ :)
Jaa, bilder kommer senare!
Jag kommer berätta vart jag ska när jag kommer hem! :)
 
Men aa, nu ska jag gå!
 
Pussarna!
 
Min pool :) ( den är större tänktebara ta en bild på vågorna :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0