Hello ♥

Hello 
Kom nyss hem från grannarna. Vi bl.a tittade på igelkottar (ungar) ♥ Super söta, men jag har forbi för igelkottar egentligen. Pappa tog några bilder på igelkottarna..., så om ni vill så kan jag visa dom!
 
Jag & min granne (han är inte gammal ), badade i min pool idag!
Lite lustigt faktist, i min pool är det typ 17-19 grader, och hans swimingpool är det 25 grader? Och han vill inte bada 
i den :O Haha 
Han kommer snart till mig igen efter jag ätit, och då ska vi bada igen! :) 
Jag har mina simglasögon och cyklop och är en haj som jagar han :D 
Han blir jätte rädd, så han halkar ibland! Men det är bara super gulligt, och han börjar inte gråta. Utan han skrattar :)
Han är också super söt ♥ Eller det är hans syskon med såklart! :)
Men aa, nu ska jag gå och äta grillat!
 
Visar pool bilder senare! :D 
 
Pussarna!
Fotograf : Julia Lindblom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0