Liten ^^

Designen blev väldigt liten, men det är för att mitt program jag gör mina headers laggade så mycket så jag fick ta en bild med datorn. 
Men så fort jag kan så ska jag fixa så att den blir större!
Hoppas ni har haft en super bra lördag! Jag har väl haft det sådär ;)
Jag har ju inte gjort så speciellt mycket, jag har väl mest suttit vid datorn, varit med grannen och badat och lite sånt ;) Så det har inte hänt speciellt mycket idag. Men imorgon hade jag tänkt fråga Tea fall vi ska vara. Det behövs ju snart, vi måste verkligen prata ut. Vår dans börjar snart, den måste vi prata om, hon har också varit på resa och jag med, så vi har väldigt mycket och prata om. Så ska nog höra av mig :)
Nu har pappa grillat, och vi ska äta kött & potatis, gud så gott! :D
Älskar er, puss på er! 
 
Balder då, fast åkte inte den :o

Kommentarer
Postat av: ▲ Malva

Fin blogg! :D

Svar: tack söta du!
Julia Lindblom

2012-07-28 @ 22:22:45
URL: http://mkdn.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin header! :D

2012-07-29 @ 08:37:46
Postat av: Anonym

Vilken fin header! :D

Svar: Tack söta du!
Julia Lindblom

2012-07-29 @ 08:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0