Näe, nu ska jag skärpa mig!

Nu ska jag allvarligt talat skärpa mig, uppdatering har inte alls varit bra. Jag skiter faktist i msp bloggen. Denna bloggen..., det är den jag lever för!
Jag ska nog börja med min EGNA kamera nu... Men det dåliga med den är att den tar dåliga bilder när man ser det på skärmen, och sen laddar man upp dom på datorn, då blir odm 10x gånger så bättre!
Jaja! 
Jag ska nog ut & fota nu!
Och akta er.., det kommer bombas med inlägg nu fram över, och jag ska få månads peng nu med, och då blir det samling till en systemkamera och räkna med att den systemkameran kommer jag få efter jul eller på julafton!
Ångrar lite att jag fyllde år så tidigt på året, annars tycker jag liksom bara det är bra! Men nu vill jag fylla år typ nästa vecka, för då hade jag kunnat önska mig en systemkamera! 
Men jaja..., nu ska jag ut och fota lite och så ska jag leta reda på kameran först kanske? :)
Och så ska jag och min familj plocka jordgubbar idag med. Vi hade tänkt göra det typ förra veckan, men det blev så super dåligt väder så vi gör det idag!
Men idag är det liksom inte stor sol, utan det är stora moln och det har regnat osv!
Men nu ska jag fota lite, resultat kommer senare! ;)
 
Pussarna!
 
Min dator ;) ^^

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, jag har precis lika dator som du :)

2012-07-17 @ 23:25:20
URL: http://tesstussan.blogg.se
Postat av: Terese

Hej, jag har exakt lika dator som du :)

Svar: HAHA COOOLT :D
Julia Lindblom

2012-07-17 @ 23:25:51
URL: http://tesstussan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0