Nej nej nejjjj!

Nej :(
Jag glömde tyvärr kameran till "Karlskrona". Dessutom hade batteriet tagit slut :(
Men aa, juste :D 
Jag träffade ("såg") Alexander Nilsson ;) Ni vet, han som är med i Kniven Mot Strupen ;) Det var super coolt, jag tog en mobil bild men ja, man såg honom inte speciellt bra!
Men jag menar, ska man gå fram till honom och säga jag vill ta ett foto på dig eller med dig?!
Okej, jag skulle gått fram så till en kändis eller så, men jag menar, han är med i Tv ( vilket kändisar också är ) han har ett mat program! Men ja, jag ångrar nästan lite att jag inte gjorde det.
Vi tog en mjukglass efter det, och jag fick hem en super snygg tröja jag har på mig nu. Men tog en bild på den innan jag satte på mig den ;)
 
Dålig bild kvalité jag vet, men batteriet var super nära på att ta slut, så ni få nöja er med det! ;)
 
Pussarna!
 

Kommentarer
Postat av: saandraphoto hobbyfotograf

i headern så stavas det photography egentligen :))
var med i min fototävling, visas för 350+ läsare per dag! vinnaren får bilden i menyn + en länk! anmäl dig nu! avslutas om 2 dagar! http://saandraphoto.webblogg.se/2012/july/fototavling-gor-vad-som-star.html#comment

2012-07-19 @ 14:58:18
URL: http://saandraphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0