Taskig jag är :(

Nej vad taskig jag är och bara överlämnar er helt ensamma här.
Det ångrar jag grymt mycket! Och detta är ju inte precis första gången jag sagt det.
Förlåt mig. Det har inte blivit så mycket sitta vid datorn tid just nu under sommarlovet. Så jag har ju inte tänkt på att blogga speciellt mycket. Men jag får så grymt mycket inspiration av www.sskyttefanny.blogg.se
Den bloggen är super bra! Så jag tipsar den super mycket! :) Nu är det inte så att jag tänker härma henne eller något sånt, jag får bara lite vanlig inspiration av henne.
Men nu ska jag iallafall börja blogga på ett bättre sätt och lite så.
En blogg jag verkligen tipsar om är Fanny's blogg!
Och Malva (mkdn.blogg.se)
Hon är också en super snäll person och super söt!
 
Juste skulle ju lägga upp massor av bilder från Liseberg. Men gör det imorgon istället för nu är klockan kanske lite sent!
Men en bild från Liseberg kan ni ju få se :)
 
Där spelar dom ju in "Lotta på Liseberg!" det var lite coolt och sitta där :)
Puss på er, ska fixa lite med bloggen nu!
 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0