Rubriiiiiiiiiik...?

Vet aldrig vad mina rubriker ska heta! Så denna gången blev det något litet failat. 
Men iallafall, jag vaknade ca 08.00 och satte mig och åt frukost och sen satte jag på datorn och satte igång med en ny design! Och det väl sådär ;) Den kanske inte blev den finaste, men den blev helt okej tyckte jag :P Ska fixa en bakgrund snart, och så får vi se fall den blir finare! Snart ska jag till Tea om ca 30 minuter. Och vi ska väl typ bada, ha super kul, vara ute sen vet jag inte mer eller jag kommer inte på mer. Men det kommer iallafall bli super roligt! 
Sitter ute just och försöker koppla av lite. Min granne kom 09.30 idag, vilket är väldigt tidigt för mig. Om jag inte hade ställt alarm så hade jag vaknat kanske klockan 10.00? :O Så jag vart ju rätt trött, så vi gjorde väl inte speciellt mycket egentligen. Vi bara satt helt lugna :P Men nu ska jag nog ta och fixa den där bakgrunden innan jag sticker till Tea. 
Puss på er! :)
 
Btw; ska nog börja redigera mina bilder jag ska lägga upp på bloggen, det blir mycket finare! :) Redigerar bilderna i picmonkey! Fanny redigerar sina bilder där, och det blir så grymt fint, men sen när jag gör det blir det pajas :P 
Jag hoppas verkligen att det inte gör något Fanny att jag redigerar i samma program som dig :O
Isåfall kan jag sluta med det och hitta ett annat ;)
Denna bilden är inte alls fin på mig, jag tog bara en bild från Liseberg som jag tog.
Förlåt mig för att det inte blir någon bild i detta inlägget. Men min dator segar ur just nu ;)
Men jag lägger upp bilder senare :) 
puss.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0