Tillbaks!

Saknar er som f*n! 

Saknat er som bara den, har haft så jäwla komplicerat just denna perioden med bloggar. Jag har startat massvis med msp bloggar, och så har jag en irl blogg och sköta om också.
Men ja, nu hade jag tänkt avsluta alla msp bloggar, och blogga här igen ;)
Det är ju det bästa som finns.
Idag har jag legat vid straden med mamma & pappa, det var skönt och så. Men jag längtade hem + att det var massvis med bi:n som flög och surrade runt omkring mig.
Dom var så sjukt ströriga! Men sen åkte vi till farmor och farfar och hämtade en väska som gick på ström typ, och en säng madrass typ :) Vi ska nämnligen till Göteborg imorgon, gå på liseberg & shoppa och lite så ;)
Det ska bli grymt kul, & även skönt att komma iväg. Så imorgon ska jag bara packa, vi ska bara vara där 1 natt. Det är ju nämnligen så att Bruce (någonting i efternamnet som jag inte kommer ihåg?) ska spela i göteborg i ullevi ( stavning?) och då hade Hampus & pappa tänkt på den konserten. Så då vet jag inte riktigt vad vi ska göra, tänker absolut inte åka mycket karuseller, jag blir bara illamående och så. Så vi ska bara gå där och ha super mysigt och så :)
 

 
Haha juste, måste berätta en rätt så rolig grej! 
Mamma brukar alltid gömma godis påsen som blivit över under helgerna. Och hon brukar gömma dom i sin garderob... (bra gömställe?) haha x) 
Men iallafall, så hittade hon en godis påse som hon helt glömt bort att berätta. Så det fick jag veta för typ 2 timmar sen, så nu har vi godiset i en liten skål. Och det är verkligen inget fel på det godiset. Men jag har typ inte ätit någonting, jag gillar typ inget i den påsen x(
 

Jag tror att jag kommer komma hem med rätt mycket shopping från göteborg. Så jag kommer visa allt jag shoppat när jag kommit hem.
T.ex. denna tröjan köpte jag i karlskrona typ förra veckan ;) 
Super skön och finns på H&M för 99:-
 
 
Puss på er! Bloggar mer imorgon :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0