Blir ju brun


Man blir faktist väldigt brun av solen denna underbara dag!
Jag har blivit mest brun på magen. Och när Robin och jag solade hade vi musik på, och sen när jag kom in och skulle ringa pappa så var det jätte många som hade ringt :O 
Sorry.. :/ Olivia, du hade ringt mig, om du ville vara så kan vi vara imorgon för idag kan jag inte för jag ska vara med Tuva som vanligt varje tisdag! 
Men jag hör av mig till dig imorgon.
Kanske inte det bästa att ta upp det här , men aja jag ringer dig imorgon när jag vaknar Livi ♥


PUUUUUUUUUUUUUSS!

En bild på Olivia och mig!
Ps; Vi är så söta och vi gillar tomatsås eller bara Olivia! :D Bilden är tagen med Olivias kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0