Design

Håller på med en ny design för tillfället. Det är fjortis bilder & ego/emo bilder så ni vet ;)
JAG VARNAR ER! :P
Jag är så glad, full av energi, jag har börjat om på nytt i "data världen" jag har en ny sida, inga bilder , google chrome osv...! :)
MYCKET BLOGGNING NU! :D
Juste, ni vet det där jag började babbla om förut om kameran? Jag ska inte köpa den..., den gick på batteri , och inte vanlig laddnings sladd. Och det kostar ju rätt mycket med batterier varje månad?! Så det får bli denna tror jag :
Eller :
(Källa : Google)

Vad tycker ni?
Den rosa har 16.1 mega pixels tror jag det var och den blåa har 14.1 mega pixels..
Så jag KANSKE satsar på den rosa... ^^
Vi får se <3 Bloggar mer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0