En rolig dag med mina kusiner ^^ :*

En underbar dag med mina kusiner börjar med att jag går upp till dom och vi åker rollerblades till deras mormor och morfar. Och då tror jag vi satte oss i skuggan och läste lite, jag läste min underbara spännande bok "Fotoalbumet". Den är super bra, tipsar om den. En stor hiss :thumbup:
Sen så åt vi toast, det var gott!  Och sen spelade vi ett spel som heter Geni.
Och sen plockade vi smultron och jordgubbar, åt upp mina med en gång :P Det var så gott!
Sen spelade vi ett till spel som heter Rita & Gissa. Och det var roligt, och sen läste vi igen när vi hade spelat klart och sen åt vi mat igen hemma gjorda köttbullar med nyp(p?)otatis och sås och grönsaker.
Super gott :) Sen så läste vi klart det kapitlet vi var på. Och idag läste jag ca 50 sidor i den boken. Sen åkte vi hem, och då åkte vi til kyrko gården med min mamma med. ( min mormor har dött..men det var länge sedan).
Och på kyrkogården såg vi någon person som nydligen hade begravts :( 
Tråkigt... Sen när vi kom hem gick jag hem och solade med Robin och drack Coola.
Så ja, nu ska jag gå! :)
Puss!
Ska gå och måla tå naglarna nu och fingernaglarna :P Haha, nice.. Bara lite tjejtid.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0