:(

Jag har bloggat super dåligt denna veckan , I Know.
Men jag måååååste ändra på det! BARA 1 INLÄGG PER DAG GJORDE JAG DÅ!
Men jag kommer inte blogga mycket mer idag eller imorgon! För idag ska jag till min farmor och farfar och då ska vi sova över hos dom och mina kusiner med. Så jag kommer inte blogga mycket mer :(
Men hoppas ni förstår varför, jag har varit mycket med grannen med , han kommer väl snart antar jag ;)
Men aa, jag kommer inte blogga så mycket nu på sommaren, för på sommaren vill man inte sitta inne vid datorn när man kan vara ute och sola och bada?!
Men jag kommer kämpa så mycket jag kan med bloggen, jag lovar! :P
Btw ; I torsdags lekte vi en lek i skolan som heter "Killarna jagar tjejerna" och då blev det massa killar som kom med i leken, och det visste inte jag så kommer en kille springades och jagar mig och jag springer det fortaste jag kunde, och sen skulle jag svänga och BOOOOOOOOOOOOOM jag glider från sandlådan typ och glider till en lykstolpe. Men alltså, jag såg inte precis det , det var han som jagade mig som sa det :P
Och jag blev lite ledsen och det gick hål på mina byxor och såklart värsta stora såret på benet.
Det blödde som bara den , eller det gör det nu med och det var två dagar sen jag gjorde det :O
Så jag fick gå till skolsyster och då fick jag tre plåster på såret och det läcker igenom! -.- :(
Puss på er!!
Underbara Tuva med hästen Madame! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0