Fan vad jag saknar dig.

Fan, mitt hjärta blir tomt utan dig. Jag är ingen riktig männsika utan dig , jag fattar inte att jag låter dig åka.
Saknar dig över hela mitt hjärta Tuva Blomdahl! I LOVE YOU!!

Om ni undrar så ska hon till cypern imorgon. Och jag saknar henne som vad i h*lv*te. :(
Älskar henne, jag har aldrig skrattat så mycket som jag gör med henne varje dag! Jag önskar att dagarna gick söligare. Jag älskar verkligen Tuva som bästis! Jag kommer aldrig dissa henne om hon inte dissar mig, vilket hon aldrig kommer göra :)
Men alltså, förstår ni hur det känns? Jag gråter nästan, jag grät förut. Nu tycker ni säkert att jag är barnslig. Men alltså, ni fattar inte hur roligt jag och Tuva har tillsammans! :love: Om ni bara visste!! :D
Själv ska jag utomlands i sommar. Men jag kan inte åka så lätt och ta ledigt från skolan, för min mamma har ett svårt jobb och ta ledigt för. Annars hade vi åkt rätt mycket! Fast vi åker varje sommar men ändå :P
Saknar henne som bara den ändå! <3
Älskar dig Tuva Bästa Blomdahl! <3 :) :D
Puuss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0