God Morgon!

God morgon!
Idag ska jag gå på stan i typ 30 minuter kanske och sen ska jag vara med Ester ;)
Det ska bli super roligt! :D Vaknade vid ungefär 09.00 . Sen gick jag upp och satte mig vid datorn och tittade bloggar, bloggar nu :P
Och det där med dansen, jag & Tea dansar tillsammans och då skulle vi anmäla oss till en ny termin. Och det gjorde mamma åt oss. Så nu är vi anmälda, fast det är lite skillnad , för innan dansade vi alltid på söndagar och nu dansar vi på fredagar istället! Sååååååå grymt! :D Det ska bli så skönt att dansa på fredagar, duscha efter osv..
Fast en sak till , vi dansar med en termin längre. Och inte bara med den terminen som är lika gamla som oss ;)
Haha , jag vet inte hur man ska förklara detta som ni kanske märker ;)
Puss!
Fotograf : Julia Lindblom
Lägger ut dagens outfit lite senare. Ska ju byta den där hängselshortsen idag, och det kommer bli min outfit idag. Det är bara att ni får vänta i kanske 2 - 3 timmar innan den ligger ute på bloggen igen. Och måste visa solglasögonen osv..
PUSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Hilda Andersson

Tack. Du har också en jättefin blogg! :D

2012-06-03 @ 15:39:04
URL: http://hillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0