Hemma ^^

Hejsan , är hemma nu från farmor och farfar. Fast jag kom hem för ca två h sen.
Men jag har bara inte orkat blogga..., förlåt :( Men det var super mysigt, och nu är det bara fyra dagar kvar i skolan, så trevligt! Men jaaa, det var lindsdalsloppet i fredags och jag gick med Molly, haha vi tappade bort oss, så det blev liiiite kaous... :P
Tittar lite på kompaktkameror, och ja jag tror faktist att det blir en , min kamera är så dålig så det inte är sant.
Jag använder familjens kamera..., pallar inte med min mer -.- ''
BILD :

Kamera Kompakt PowerShot A1200Kamera Kompakt PowerShot A1200

Fin? :D Hoppas det! Har ätit så mycket godis & fika så nu orkar jag inte med godiset och fikat mer :P
Haha, men det var super trevligt, jag hade också jätte mycket engergi! :P

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0