Hihi!

Hejsan, nu är jag hemma efter att ha varit på stan.
Köpte hängselshorts eller vad det heter. Men dom var för små, så vi ska byta dom imorgon ;)
Annars var det inte mycket mer jag köpte. Så snart blir det god mat, och sen lördagsmys med chips & Tv-programmet "Kvällen är din" :P Det är super bra, idag är det speciellt om barn cancer fonden.
Jag tycker sjukt synd om dom! :(
Skulle gjort is glass till kvällen. Men sen hade vi inga bär (jordgubbar) och jag orkade inte gå ner och köpa det.
Så jag får göra det imorgon! Men jag ska nog göra en annan grej som är super god, fresch!
Citron is glass med socker
1. Dela citronen så den blir halv.
2. Sen efter det kan du lägga citronen på en tallrik eller något där under iallafall.
3. Sen tar du socker, så mycket som du tror att du behöver ha. (det bestämmer du alltså själv.)
4. När du tagit på socker så sätter du in den i FRYSEN och sen kanske väntar 1 timme eller mer.
Det märker du! ;)

Sen är det bara att njuta av den goda is glassen :P Haha, det kanske inte precis är en is glass, men det är frescht och gott som satan! ;)
Jag ger er bara ett tips! :) Men ni bestämmer! :P
Puss!
(Sockret sen förra gången jag åt den citron isglassen med Ester! ;) )
Fotograf : Julia Lindblom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0