Min dag

Min dag idag har varit super rolig! Jag följde med mamma till hennes jobb och det var roligt, men lite pinsamt!
Bara i början då, alla barnen var super trevliga och roliga. Dom ville leka, dom var spralliga!
Och så super söta var dom alla.. Haha, fick en puss och en kram av min gamla "dagis frökens" barnbarn.
Haha, så sött! Mamma fick också en puss. Den pussen fick vi när vi skulle hem.. Hade lätt faktist kunnat stannat där en timme till! Måste erkänna att jag fick färg i ansiktet idag när jag gick där ute hela tiden. 
Jag fick hjälpa till mamma och hennes jobba kompisar med massa roliga grejer med barnen.
Vi plockade blommor, vi gungade, vi lekte traktor, vi lekte båt och åt mellan mål tillsammans ♥
En liten kille var super rädd för motocyklar och mopeder så så fort jag tagit ut honom ur gungan och skulle släppa ner han så ville han inte, han började nästan gråta. Eller ja, lite tårar kom det. Men jag fick han på lite bättre på humör och mamma med! 
Sen cyklade vi hem och då åt jag mellanmål (igen..) och sen stack jag till friidrotten med Olivia.
Men nu ska jag gå :)
 
Puss!
 
Bild repris.., men den är så fin! Ångrar verkligen att jag hade på mig den där flisen -.-
Haha, puss!
(Bloggar inte så super mycket imorgon, men ska avslöja vem som har vunnit den där tävligen om att vinna plånboken/väskan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0