MY DAY

Hejsan!
Lite senare om typ en timme så kommer Molly till mig, och då ska vi fixa oss till en fest. Niice..!
Mamma är och köpter present.., och mamma ska köpa ett par ur läckra sol glasögon till mig! Sådana som Tuva har fast i rosa! :)
Men japp, bloggar mer sen via mobilen.
Jag har liksom tappat blogglusten lite grann. Men jag kommer aldrig sluta blogga!
Och juste, det är första JUNI idag. Så jvla grymt! Sommaren på G! Fast egentligen, det är tråkigt väder just nu!
Men det får duga liksom.
Vad ska ni göra denna underbara fredagen? Ni vet ju lite om min dag.
Men jag måste duscha kroppen nu om kanske 10 min?
Mollan kommer snart ju, då måste jag vara omklädd , ren och OSMINKAD. Sminket fixar jag med Mollan liksom! ;)
Ska nog locka håret lite grann och ha min skolavslutningsklänning. Egentligen får jag inte ha den förräns skolavslutningen, men ändån, jag måste väl få ha den lite innan med? :P
Nae, men nu ska jag gå. Måste smsa Molly och fråga när hon kommer, det är en viktig grej.
Topp 1 för idag! Ett kort inlägg får det bli nu..
Visar sen vad mamma köpte till mig för sol glasögon. LOVAR!
Ska vara lite mer aktiv nu på bloggen!
Vet att jag redan laddat upp bilden en gång tidigare, men blev lite bildrepris...!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Tuvis

Nice!! Jag som sitter här hemma och har tråkigt hela Kvällen// Tuvis :(

2012-06-01 @ 15:26:05
URL: http://tuvaday.blogg.se/
Postat av: Fanny

SVAR: aw, tack Julia! (: ♥

blev verkligen jätteglad av din kommentar, hehe! :D

Hoppas allt är bra med dig idag! :*



Kramiz

2012-06-01 @ 16:11:46
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Hej!

Har precis skapat en helt ny blogg och hade tänk att ha en liten tävling nu så att allt kommer igång. Tävlingen går ut på att man ska ha den snyggaste bloggdesignen och mer kan du läsa här ---> http://macrophotos.blogg.se/2012/june/tavling-snyggaste-bloggdesignen.html



Tack/ Julia

2012-06-01 @ 19:20:04
URL: http://macrophotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0