Mysa ♥

Hejsan!
Nu ska jag mysa mig ner i soffan med familjen och titta på filmen " En gång i pucket " . Har ni sett den innan? 
Jag vill se den, så jag måste gå nu D: :) Men jag bloggar mycket mer imorgon, har ju sommarlov! 
Men jag kommer vakna 08.50 ca, har ställt alarm. Jag vill vakna till sommarlovsmorgon! 
Det är rätt så kul, men programen kanske inte är det bästa detta året. Men ja, har inte tittat på sommarlovsmorgon så jätte noga, utan bara slängt en blick på det detta året. Men vi fårse ;)
Ska gå nu, ha en fortsatt mysig kväll!  ♥ 

Lovely  ♥


Muppad bild på miiig D:


Sitter och leker i stenarna :D


Cooling, fast lite failad :P

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha:)
Bild två. Japp du lekte med stenar :D

Svar: JAA ;D
Julia Lindblom

2012-06-18 @ 16:38:49
URL: http://tildisensblider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0