Oj oj oj..

Förlåååååt mig :/ Men idag har jag varit med Olivia hela dagen och det var super roligt, vi fotade typ mest :D
Och sen senare på kvällen gick vi på cirkus. Och det var också super roligt :)
Och har skaffat en blogg med Olivia : www.photolandet.blogg.se
Men jag stannar här med, och jag tror det blir mer uppdate här ;)
Men vi fårse ;) Imorgon ska jag typ städa i mitt rum hela dagen D: Hihi, rätt roligt ändån :P
Ringer storebror nu, han har varit borta i några timmar nu men snart kommer han äntligen hem.
Cirkus Olympia var faktist super rolig, jag köpte godis och sockervadd. Och det var super gott, men kladdigt!
Haha, Tuva ville smaka och då tog jag hela min sockervadd och tog hela den i hennes ansikte :)
Hihi, hon skrattade bara, då sa jag att hon var jultomten för man är ju alltid glad och man har skägg när man är jultomte. 
Hehe, men jag nu ska jag gå och mysa mig ner i soffan ikväll igen för jag är så grymt trött.
Har massvis med nya bilder som jag måste lägga upp, men domma bilderna är på mig och vissa på Olivia och kameran är tagen med Olivias kamera Canon Eos 1100D .
Lovely ♥
Två bilder kommer nu :


Söta vi är ;** 


En fin bild på mig ;* Noooot..;*

Lovely!

Btw ; Har inte hunnit med att utse vinnaren av den tävlingen om att vinna den fina väskan/plånboken!
Men jag har utsett vinnaren.
Btw (again); Kommer blogga sjukt mycket imorgon hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0