ÖLANDS VANDRING

Hejsan!
Idag vandrade vi ju, intesant? :) DET VAR GRYMT VARMT! Usch.., hemskt! Man fick bada och så, men jag har ju trillat och det kommer svida som bara den om jag hade badat! Och det vill jag inte :P
Men det gick bra, jag gick med Molly. Och det roligt.. :) Man fick ta med sig sin kamera/mobil och fota men jag orkade inte :P Föööööööörlåt! KANSKE SKA KÖPA KAMERA IMORGON :D
Bara ett kanske... Vi gick ca en mil när vi vandrade. Och vi sjöng lite vi sjöng :
"HEJ JAG HETER BENGT, OCH JAG JOBBAR PÅ EN KNAPPSFABRIK , JAG HAR EN FRU MEN INGA BARN , EN DAG KOM CHEFEN OCH SA TILL MIG : HÖRRU BENGT ....................................."
Haha , crazy? Juste, jag skrev ju vad jag skulle ta med mig på vandringen men allt var helt fel. Mamma hade köpt jätte mycket goda grejer till mig för vandringen! Så nu ska jag smaska ännu mer på det :P
Sen efter skolan följde Thea med mig hem , och vi gick till ett dagis och mötte min granne , SJUKT PINSAMT!
Hihi, sen fotade vi lite grann (random bilder..) Kan visa dom nu :
EN BILD BARA MEN JAG SKA STÄDA BUREN TILL NINJA NU.
Jag har inte tagit hand om Ninja på ett bra sätt på sista tiden. Glömt byta vatten, glömt städa buren allt.
Jag vill ge igen, det jobbiga är att hon bits på mig men inte mina kompisar eller familj! :(
Så nu ska jag skärpa mig, samla krafter. Sluta vara med kompisar precis varje dag, om jag inte sköter henne riktigt kommer jag få sälja Ninja, det är något jag absolut inte vill, hon äger hela mitt hjärta! Hon finns i mitt hjärta , när hon dör börjar jag gråta jag är bomb säker. För vi trodde hon var sjuk ett tag, men det var hon inte och när vi trodde det började jag gråta. Usch... hemskt! Älskar dig underbaraste hamstern i världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0