Socker kick.. :P

Haha, i skolan idag så hade vi två timmars , antingen film eller fick man baka. Och jag valde baka! Dom som valde film fick ta med sig godis , chips och läsk. Men jag menar baka, får man slicka ur skålen , man får äta extra mycket! :P Vi bakade lite till klassen men dom får bara en muffins var. Alltså det var inte riktiga muffins utan det var choklad muffins med lite glasyr på , choklad glasyr. Och sen fick man ta strössel på där. Och det mega gott, det gjorde vi med vår svenska lärare. Och det var super roligt, haha , det var 6  - åringar som tittade in och då läskade vi dom! ;)
( haha, vad taskiga vi är..! :P ) Och vi fikade lite grann med Linn (svenska läraren.) Och då fick man antingen ta en eller två var. Och jag tog fram två jag & Tuva hade gjort. Men sen orkade jag bara en för det var så mycket ingredienser i dom så jag blev lite illamående. Men det gick bra ;) Och då fick jag alltså fyra styck muffins med mig hem. Och ja , nu är dom i frysen. Efter som jag åt en idag så har jag 5 st , men en i magen och vi ska få en imorgon. Så det blir nice! :)
Efter skolan följede Tilda med mig hem , och det var super roligt. Vi bakade hemma hos mig med, det blev muffins med glasyr och florsocker :P Inte lika gott, men det fick funka. Och sen har jag ätit så mycket sött idag så jag fick socker kick när Tilda och jag var ute. Jag började sjunga , jag började skratta ihjäl mig , jag började dansa haha Tilda trodde jag var full! :P En " full unge.. ". Haha, sen skulle Tilda hem. Så blev jag lite mindre "full..."
Haha, det är Tilda som gör mig så jvla glad! :)
Imorgon ska vi spela upp draman. Och jag kan rätt mycket. Men det sitter inte perfekt. Och vi ska visa upp för alla fyror.
Rätt pinsamt om man skulle säga fel...
Men men , bye bye, ska öva nu..
Fotograf : Julia Lindblom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0