SOMMARLOV!

Here i come! :D 

Äntligen, nu har man varit på avslutningen och haft det gutt.
Ikväll om det blir rätt bra väder så ska vi sitta ute på en filt och äta pizza. Vi ska fira att vi tagit sommarlov! :D
Hehe, snart ska jag och mamma baka kladd kaka. Så gott! 
Haha, detta är min dröm just nu :

Att pappa kommer hem från jobbet och kommer hem med en kamera/systemkamera :D

Haha c'8, kommer aldrig hända :P Haha, men vi får hoppas på det bästa :)
Pappa är ju faktist och jobbar nu. Ska säga till mamma nu : jag vill ha kamera/systemkamera :D
Hon kommer säkert säga, jag vet lilla gumman :)
Men men, jag måste verkligen ha en kamera D: Jag får inget fotosug om jag inte använder min egna, om jag använder familjens så har jag ingen lust -.- 
Dom glömde kameran till avslutnignen så det blir inga bilder från avslutningen!? :(

Men puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0